گفتگوی حاج آقا باباخانی، خیر ارجمند سرای احسان در رادیو اربعین

به مناسبت شهادت سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و یاران بزرگوارش در ماه محرم، حاج آقا باباخانی در استودیو رادیو اربعین حضور پیدا کردند و پیرامون آسایشگاه سرای احسان و مددجویان عزیزی که با کمک نیکوکاران تحت پوشش و درمان هستند گفتگویی صمیمانه داشتند. 

حاج آقا باباخانی : سرای احسان، بهشت من است و اهالی سرای احسان حکم فرزندان معنوی مرا دارند و مرا بابا محمدرضا صدا می کنند. من به امید شفاعت آقا امام حسین (ع) به این عزیزان خدمت می کنم و آرزو دارم جایگاه ابدی من خاک پای این عزیزان برگزیده خداوند باشد. 

در ادامه حاج آقا باباخانی قصه تولد و بنیان گذاری سرای احسان با همت مرحوم طاهباز و مرحوم آیت اللهی و نیکوکاران دیگر در طی سه دهه را با لحن شیرین و صمیمانه همیشگی بیان کردند و ابراز داشتند که امورات سرای احسان و تامین مایحتاج بیماران ساکن در این آسایشگاه همه و همه به همت نیکوکاران اداره می شود.

باباخانی در ادامه از همه مردم دعوت کرد تا در پیشبرد اهداف خیر مجموعه سرای احسان، بیماران اعصاب و روان تحت پوشش را به هر طریقی که در توان دارند حمایت کنند و این همان راه نورانی امام حسین (ع) و یاران شهیدش است. 

لازم به توضیح است که محمدرضا باباخانی سالهای سال است که یکی از خیرین مخلص و دلسوز این مجموعه است و از اعضای هیئت مدیره موسسه خیریه حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی است.  

برای حاج آقا باباخانی و دست اندرکاران رادیو اربعین و همه نیکوکاران خدوم و زحمتکش سرای احسان  آرزوی تندرستی و توفیق روز افزون داریم.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت آخرین اخبار، شماره خود را وارد کنید

سرای احسان

مرکز نگهداری و توانمند سازی بیماران اعصاب و روان

سرای احسان کجاست؟

سرای احسان یک مرکز خیریه مردم نهاد است که به طور شبانه روزی و رایگان از بیماران اعصاب و روان مراقبت می کند و سعی در توانبخشی آنها دارد.

درباره ما بیشتر بخوانید
به دنیای ساده آدم‌های آن‌سوی دیوار بپیوندید

سرای احسان

مرکز نگهداری و توانمند سازی بیماران اعصاب و روان درباره ما بیشتر بخوانید