همراه اول سیستم صوتی سرای احسان را تجهیز کرد

همراه اول سیستم صوتی سرای احسان را تجهیز کرد

سرای احسان، مرکز خیریه توانبخشی بیماران روانی با مساعدت مدیر عامل همراه اول و پیگیری مسئول مشارکت‌های این شرکت، از سیستم صوتی حرفه‌ای و تجهیزات تصویر‌برداری بهره‌مند شد.

به گزارش روابط عمومی سرای احسان، با تجهیز سیستم صوتی حرفه‌ای در این مجموعه، اذان ظهر در روز شنبه (۱۶ اردیبهشت ماه) با صدای دلنشین مرحوم سلیم موذن‌زاده در بخش‌های اقامتی و محوطه عمومی مرکز پخش شد.

آقای مهندس حکاکان (مدیر کل همراه اول) و آقای مهندس صادقی (مسئول مشارکتهای همره اول) در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت همراه اول یک دستگاه سیستم صوتی و تجهیزات تصویر برداری اهدا کردند.

این کار خیرخواهانه منجر به خرسندی مددجویان و پرسنل سرای احسان و همچنین سهولت در اجرای انواع برنامه‌های ملی و مذهبی و پخش فیلم‌های سینمایی در سرای احسان شد.

سرای احسان زیر نظر موسسه خیریه حمایت از آسیب‌دیدگان اجتماعی (آسا) میزبان بیش از ۴۰۰ بیمار مبتلا به اختلالات روانی مزمن است که با حمایت خیرین و فعالان اجتماعی در زمینه نگهداری، درمان و توانبخشی آن‌ها فعالیت می‌کند.

انتهای خبر



درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت آخرین اخبار، شماره خود را وارد کنید

سرای احسان

مرکز نگهداری و توانمند سازی بیماران اعصاب و روان

سرای احسان کجاست؟

سرای احسان یک مرکز خیریه مردم نهاد است که به طور شبانه روزی و رایگان از بیماران اعصاب و روان مراقبت می کند و سعی در توانبخشی آنها دارد.

درباره ما بیشتر بخوانید
به دنیای ساده آدم‌های آن‌سوی دیوار بپیوندید

سرای احسان

مرکز نگهداری و توانمند سازی بیماران اعصاب و روان درباره ما بیشتر بخوانید