برگزاری جلسه آموزشی پرسنل سرای احسان با موضوع “اقدامات در دوران اپیدمی‌ها”

برگزاری جلسه آموزشی پرسنل سرای احسان با موضوع "اقدامات در دوران اپیدمی‌ها" | آسا

به گزارش روابط عمومی سرای احسان، در راستای برگزاری کلاس‌های آموزشی برای پرسنل شاغل، جلسه‌ای با عنوان “اقدامات در دوران اپیدمی‌ها” با حضور دکتر فرهاد رمضانی نژاد، مدیرعامل موسسه خیریه حمایت از آسیب‌دیدگان اجتماعی، در سالن همایش‌های سرای احسان در روز سه‌شنبه ۲۴ مهر ماه برگزار شد.

این جلسه با استقبال چشم‌گیر پرسنل مواجه شد که نشان‌دهنده اهمیت موضوع بهداشت و نگرانی‌های آنان در زمینه سلامت در دوران اپیدمی‌ها بود. در ابتدای جلسه، دکتر رمضانی نژاد به ضرورت آموزش مستمر پرسنل و اهمیت اقدامات به موقع در بحران‌ها اشاره کرد و تجربه‌های مجموعه سرای احسان در دوران همه‌گیری کرونا را به اشتراک گذاشت. ایشان همچنین به برخی اقدامات کلیدی مانند شناسایی علائم بیماری، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و واکسیناسیون اشاره کردند و تأکید نمودند که این آموزش‌ها نقش مؤثری در بهبود کیفیت خدمات به جامعه خواهد داشت.

در ادامه جلسه، پرسنل سوالات خود را مطرح کردند و به تبادل تجربه‌های خود از دوران‌های اپیدمی پرداختند. این گفتگوها به فضای تعامل و همکاری میان پرسنل کمک کرد و بر اهمیت یادگیری از یکدیگر تأکید شد.

با توجه به شرایط کنونی جهانی و بحران‌های بهداشتی مداوم، برگزاری چنین جلساتی ضروری است. سلسله جلسات آموزشی در سرای احسان با هدف افزایش سطح آگاهی و مهارت پرسنل در مواجهه با بحران‌های بهداشتی ادامه خواهد داشت. در پایان جلسه، دکتر رمضانی نژاد از همه حاضرین خواست تا دانش‌های کسب شده را در عمل پیاده‌سازی کنند و به ارتقاء سلامت جامعه کمک کنند. این جلسات نشان‌دهنده تعهد سرای احسان به ارتقاء سطح خدمات و حمایت از آسیب‌دیدگان اجتماعی است.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت آخرین اخبار، شماره خود را وارد کنید

سرای احسان

مرکز نگهداری و توانمند سازی بیماران اعصاب و روان

سرای احسان کجاست؟

سرای احسان یک مرکز خیریه مردم نهاد است که به طور شبانه روزی و رایگان از بیماران اعصاب و روان مراقبت می کند و سعی در توانبخشی آنها دارد.

درباره ما بیشتر بخوانید
به دنیای ساده آدم‌های آن‌سوی دیوار بپیوندید

سرای احسان

مرکز نگهداری و توانمند سازی بیماران اعصاب و روان درباره ما بیشتر بخوانید