مراسم کلنگ‌زنی احداث مرکز توانبخشی بیماران روانی مزمن کرامت “سرای احسان ۲”

مراسم کلنگ‌زنی احداث مرکز توانبخشی بیماران روانی مزمن کرامت "سرای احسان ۲" -آسا

به گزارش روابط عمومی سرای احسان در روز دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ مراسم کلنگ‌زنی پروژه احداث “مرکز جامع توانبخشی بیماران روانی مزمن (سرای احسان ۲)” با حضور مسئولین منطقه و جمعی از خیرین مرکز برگزار شد.
مرکز جدید “کرامت” نام گزاری شده، در مجاورت “سرای احسان ” قرار دارد و به عنوان یکی از پروژه‌های بزرگ نگهداری، درمان و توانبخشی بیماران روانی مزمن و سالمندان روان احداث و راه اندازی خواهد شد.
سرای احسان – موسسه خیریه حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی (آسا) – یک تشکل غیردولتی، غیرسیاسی و غیرانتفاعی است که دارای مقام مشورتی خاص از شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد می‌باشد. این مرکز از سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را آغاز کرده و در حوزه نگهداری و توانبخشی بیماران روانی مزمن خدمات ارزشمندی، با رویکرد بشردوستانه ارائه نموده و هم اکنون عهده دار نگهداری و ارائه خدمات رایگان به حدود ۵۰۰ بیمار مبتلا به اختلالات روانی مزمن فاقد سرپرست یا فاقد سرپرست موثر مرد و زن به صورت شبانه روزی می باشد.
این مرکز تاکنون نقش مؤثری در حمایت و مراقبت از بیماران آسیب‌پذیر ایفا کرده و این پروژه نیز با هدف گسترش خدمات درمانی و توانبخشی به بیماران نیازمند آغاز شده و به یکی از مراکز کلیدی کشور در این حوزه تبدیل خواهد شد.
در راستای توسعه و گسترش فعالیت های موسسه خیریه حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی، طراحی و احداث زیرساخت های مرکز جامع توانبخشی کرامت (سرای احسان۲) به همت نیکوکار فقید زنده یاد حاج حسن احمدی نیا انجام گرفته و تکمیل و اتمام پروژه را فرزندان گرانقدر و نیک سرشت مرحوم احمدی نیا و سایر خیرین همیشه همراه سرای احسان عهده دار شده اند.
در این مراسم، مقامات ارشد منطقه از جمله بخشدار کهریزک، شهردارکهریزک، رئیس دادگستری کهریزک، امام جمعه باقرشهر، رئیس بهزیستی شهرستان ری و جمعی از دیگر مسئولین و مدیران منطقه حضور داشتند و حمایت‌های خود را از این اجرای پروژه اعلام کردند.

 در ادامه، خبرگزاری فارس طی گزارشی آیین کلنگ زنی سرای احسان ۲ (مرکز کرامت) را اطلاع رسانی کرد.
برای مطالعه روی لینک خبر زیر کلیک کنید.
 

خبرگزاری فارس: بزرگترین مرکز توانبخشی بیماران روانی مزمن احداث می‌شود

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت آخرین اخبار، شماره خود را وارد کنید

سرای احسان

مرکز نگهداری و توانمند سازی بیماران اعصاب و روان

سرای احسان کجاست؟

سرای احسان یک مرکز خیریه مردم نهاد است که به طور شبانه روزی و رایگان از بیماران اعصاب و روان مراقبت می کند و سعی در توانبخشی آنها دارد.

درباره ما بیشتر بخوانید
به دنیای ساده آدم‌های آن‌سوی دیوار بپیوندید

سرای احسان

مرکز نگهداری و توانمند سازی بیماران اعصاب و روان درباره ما بیشتر بخوانید