برگزاری چهارمین کارگاه گزارش موردی بیماریهای روانی مزمن (Case Presentation) در سرای احسان

برگزاری چهارمین کارگاه گزارش موردی بیماریهای روانی مزمن (Case Presentation) در سرای احسان
سلسله نشست های علمی کیس پرزنتیشن یا گزارش موردی بیماریهای روانی مزمن با رویکردهای نشانه شناسی، توصیف، طرح درمان با حضور اساتید دانشگاه ها، کارشناسان و دانشجویان روانشناسی در مجموعه خیریه سرای احسان برگزار میشود.
این کارگاه ها با حمایت موسسه خیریه حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی (آسا) و با همکاری مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی متینا با مدیریت جناب دکتر علی اکبر صلاحی و دانشگاه یادگار امام (ره) در سالن همایش های مرکز نگهداری و توانبخشی بیماران روانی مزمن سرای احسان برگزار می شود. این نشست¬ها که به منزله کارگاه آموزشی است با حضور متخصصین روانپزشکی و با مدیریت جناب آقای دکتر مرتضی کریمی و آقای دکتر هادی موسویان و اعضای کمیته توانبخشی سرای احسان با سردبیری آقای علی سلطانی برای بررسی نشانه ها و درمان دقیق تر مدجویان مقیم مرکز و با هدف توانمند سازی دانشجویان روانشناسی و درمانگران در حوزه بیماران روانی مرمن برگزار می گردد. تاریخ برگزاری چهارمین جلسه : پنج شنبه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹:۳۰ مکان : سالن همایشهای سرای احسان لازم به ذکر است که حضور در این کارگاهها کاملا رایگان است. تلفن هماهنگی و رزرو: ۰۹۱۹۰۹۸۱۸۰۹ (آقای سلطانی)

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت آخرین اخبار، شماره خود را وارد کنید

سرای احسان

مرکز نگهداری و توانمند سازی بیماران اعصاب و روان

سرای احسان کجاست؟

سرای احسان یک مرکز خیریه مردم نهاد است که به طور شبانه روزی و رایگان از بیماران اعصاب و روان مراقبت می کند و سعی در توانبخشی آنها دارد.

درباره ما بیشتر بخوانید
به دنیای ساده آدم‌های آن‌سوی دیوار بپیوندید

سرای احسان

مرکز نگهداری و توانمند سازی بیماران اعصاب و روان درباره ما بیشتر بخوانید