شب چهار شنبه سوری همراه با مددجویان سرای احسان

سین هشتم، سرای احسان ، قطعه ای از بهشت

بر اساس رسم سالیان گذشته و بمنظور ایجاد شادی و نشاط برای مددجویان مقیم سرای احسان، برگزاری جشن شب چهارشنبه سوری را برنامه ریزی نمودیم. با دعوت جمعی از هنرمندان همیشه همراه سرای احسان و حضور افتخاری هنرمند ارجمند جناب آقای نیما ریاضی که همواره یار و حامی سرای احسان بوده و می باشد از ساعت ۱۴ الی ۱۷  روز سه شنبه ۲۳/ اسفند ماه/ ۱۴۰۱ در سالن فرهنگی باب السلام مراسم جشن ویژه ای  برگزار شد

حضور مدعوین و صمیمیت و ابراز لطف ایشان، گرمای شعله های آتش  شب چهارشنبه سوری را مضاعف کرده بود. ارتباط نزدیک و همنشینی با مددجویان حاضر در سالن، از جمله موضوعاتی است که شادی این عزیزان را افزون نموده بود.

آقای نیما ریاضی که علاوه بر اجرا، هماهنگی و تهیه برنامه را نیز  عهده دار بود، با موسیقی های درخواستی مددجویان لحظات شادی را برای مجموعه سرای احسان فراهم نمود. در این مراسم شاد جمعی از هنرمندان تئاتر، تلویزیون و سینما و تعدادی از خوانندگان نیک اندیش و مردمی مانند آقایان سیامک و شهاب اشعریونري،  رضا شریف، مندی و حافظ  مسعودی و خانم شقایق دلشاد حضور داشتند.

عطر بوته های گَوَن آتش گرفته، طنین موسیقی محلی و نیز لبخند مدعوین حاضر، چنان شور و هیجانی ایجاد کرده بود که شادی  و لبخند و دلخند مددجویان به اوج آسمان ها رسید و گرمای آتش و عشق و شور، بالهای گشوده فرشتگان را نوازش می داد. حضور پدر معنوی سرای احسان، جناب حاج محمد رضا باباخانی و ابراز محبت و علاقه مددجویان به ایشان، از مناظر بسیار دیدنی و جذاب این برنامه بود.

                                                                            روابط عمومی سرای احسان 

سین هشتم،

سرای احسان، قطعه ای از بهشت

                                                        دعا گوی شما عزیزان مددجویان سرای  احسان

 

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت آخرین اخبار، شماره خود را وارد کنید

سرای احسان

مرکز نگهداری و توانمند سازی بیماران اعصاب و روان

سرای احسان کجاست؟

سرای احسان یک مرکز خیریه مردم نهاد است که به طور شبانه روزی و رایگان از بیماران اعصاب و روان مراقبت می کند و سعی در توانبخشی آنها دارد.

درباره ما بیشتر بخوانید
به دنیای ساده آدم‌های آن‌سوی دیوار بپیوندید

سرای احسان

مرکز نگهداری و توانمند سازی بیماران اعصاب و روان درباره ما بیشتر بخوانید