پنجمین گردهمایی شرکت بین الملی مکاپ در سرای احسان

به گزارش روابط عمومی سرای احسان طی اعلام قبلی از سوی جناب آقای دکتر حاج حسینی مدیرعامل شرکت بین المللی مکاپ که از فعالین عرصه سلامت و زیبایی هستند و در سالهای گذشته نیز حضور موثر و مفیدی در سرای احسان داشتند، جمعی از کارکنان شرکت بمنظور انجام پیرایش و آرایش سر و صورت مددجویان زن و مرد مقیم سرای احسان در روز دوشنبه ۲۲/۱۲/۱۴۰۱ راهی مجموعه شده و ضمن ارائه انواع خدمات آرایشی و زیبایی، جشن زیبایی را  بمناسبت پنجمین گردهمایی سراسری شرکت برای مدد جویان برگزار نمودند.

در این حضور پر شور که با همراهی حدود ۶۰  نفر از مربیان و اساتید خانم و آقای فعال در این حوزه همراه بود، با روئی گشاده به تمامی بخشها و مددجویان سرکشی شده و اصلاح سر و صورت تمامی مددجویان مرد و آرایش و زیبایی تمامی مددجویان زن با برنامه ریزی دقیق و بدون بروز کوچکترین خلل و مشکلی در بخشها به انجام رسیده و موجبات رضایت مندی مددجویان را فراهم نمود.

جناب آقای دکتر حاج حسینی مدیریت محترم شرکت، از اجر و برکت تلاش در کسب درآمد حلال و در کنار آن، خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان سخنان ارزشمندی بیان نموده و تمامی رشد و موفقیت خود را مرهون اهمیت به  رفع گرفتاری هم نوع و خدمت به بندگان خدا برشمردند. ایشان از خدمات و اقدامات مجموعه ابراز خرسندی نموده و مراتب تقدیر و تشکر خود را از مسئولین و پرسنل سرای احسان ابراز داشتند.

 در پایان، گروه موسیقی با نواختن آهنگهای شاد و ایجاد فضایی مفرح، موجبات خوشحالی ساکنین سرای احسان را فراهم نمودند. لازم به ذکر است، هنرمند ارجمند سرکار خانم شراره رخام از بازیگران سینما وتلویزیون نیز بعنوان میهمان ویژه در این مراسم حضور داشتند

 

                                                                              روابط عمومی سرای احسان

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت آخرین اخبار، شماره خود را وارد کنید

سرای احسان

مرکز نگهداری و توانمند سازی بیماران اعصاب و روان

سرای احسان کجاست؟

سرای احسان یک مرکز خیریه مردم نهاد است که به طور شبانه روزی و رایگان از بیماران اعصاب و روان مراقبت می کند و سعی در توانبخشی آنها دارد.

درباره ما بیشتر بخوانید
به دنیای ساده آدم‌های آن‌سوی دیوار بپیوندید

سرای احسان

مرکز نگهداری و توانمند سازی بیماران اعصاب و روان درباره ما بیشتر بخوانید