برگزاری روز درختکاری با حضور فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران سردار پاسدار ذوالقدر

در روز سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ مصادف با شب میلاد پر برکت حضرت بقیه الله الاعظم حضرت حجت ابن الحسن(عج) طی مراسمی مددجویان و پرسنل سرای احسان، میزبان سردار ذوالقدر، فرماندهی سپاه سیدالشهداء (ع) تهران و جمعی از مسئولین و مدیران منطقه از جمله بخشدار محترم جناب آقای دکتر بشارت، جناب آقای مهندس کلهر شهردار محترم کهریزک و جناب آقای مهندس نصرتی ریاست محترم منابع طبیعی منطقه و همراهان بودند.

در این مراسم سردار ذالقدر پس از بازدید از بخشها و دیدار و گفتگو با مددجویان یک اصله نهال در فضای سبز محوطه سرای احسان به نیت شفای بیماران و ظهور آقا امام زمان عج غرص نمود. سردار ذوالقدر در جمع مددجویان فرصت را عزیز و مغتنم دانسته و مقارن بودن روز درختکاری با ایام اعیاد شعبانیه وشب ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) را میمون وخجسته دانستند که حضور در مجموعه سرای احسان را مزید و خیر کثیر برشمردند.

جناب آقای مومنی سرپرست سرای احسان به همراه تعدادی از مددجویان با استقبال از حضور این عزیزان با توضیح وتشریح فعالیت های ۲۵ ساله مجموعه سرای احسان و موسسه خیریه حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی، ضمن همراهی بازدید میهمانان از بخشها و کارگاههای توانبخشی، سرای احسان را مجموعه ای پویا و هدفمند معرفی و عنوان نمودند.

photo3750684840
photo3750695312
photo3727708686
photo3750711027

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت آخرین اخبار، شماره خود را وارد کنید

سرای احسان

مرکز نگهداری و توانمند سازی بیماران اعصاب و روان

سرای احسان کجاست؟

سرای احسان یک مرکز خیریه مردم نهاد است که به طور شبانه روزی و رایگان از بیماران اعصاب و روان مراقبت می کند و سعی در توانبخشی آنها دارد.

درباره ما بیشتر بخوانید
به دنیای ساده آدم‌های آن‌سوی دیوار بپیوندید

سرای احسان

مرکز نگهداری و توانمند سازی بیماران اعصاب و روان درباره ما بیشتر بخوانید